Calvin Klein satovi
U 2019. godini Calvin Klein satovi komunikaciju usmjeravaju na mlađu generaciju. Nova kampanja fotografa Lachlana Baileyja pokrenuta je u Kaliforniji u znak proslave i jačanja pomlađivanja robne marke. Ovogodišnja kampanja NO TIME LIKE THE FIRST zabilježila je autentična i bezbrižna iskustva današnje mladeži. Njegovo je mjesto cesta, univerzalni simbol slobode. Koncept se usredotočuje na ulazak u odraslu dob, koji se ogleda u sirovoj emociji da se nešto doživi prvi put, bilo da je to prva ljubav ili prva vožnja.
U slikama s Carom Taylor (SAD), Justinom Martinom (SAD), Kohei Takabatake (Japan), Hyun Ji Shinom (Južna Koreja) i Roos Van Elk Nizozemska), fotograf nas podsjeća da bez obzira na to koliko vremena imamo, nikad ne zaboravljamo naše prve trenutke.
Svojom toplinom i emocionalnim intenzitetom kampanja NO TIME LIKE THE FIRST savršeno je ilustrirala karakterističnu intenzivnu senzualnost Calvina Kleina. Bio je to dio programa #MYCALVINS, koji je započeo krajem 2018. godine i bio je namijenjen mladoj ciljnoj skupini. #MYCALVINS hashtag, koji se koristi na društvenim mrežama i definitivno je snažan pokretač prometa, postigao je izvrsne rezultate u smislu vidljivosti među povezanom publikom.
Izvođenje solidne medijske strategije s naglaskom na digitalno, posebno putem namjenskih video zapisa i vizuala, dovelo je do opsežne pokrivenosti na digitalnim platformama u više od 80 zemalja, kao i do dobre pokrivenosti u tradicionalnim medijima.
Posebno hrabra kolekcija za 2019. nosi snažan potpis brenda i nastavlja svoju novu kreativnu orijentaciju, a istovremeno je jednostavna za nošenje i funkcionalna. Tijekom cijele godine Calvin Klein nastavio je pomicati granice kolekcijom koja sadrži grafičke i šarene linije inspirirane suvremenim urbanim životom. Istaknuo se svojim inovativnim karakterom u pogledu dizajna i materijala. Među vrhuncima godine bio je inovativni sat sa kultnim imenom Calvin Klein #mycalvins, inspiriran žarom mladosti i modnim trendom. Njegov koncept kombinira eleganciju, energiju i personalizaciju. S tri šarena izmjenjiva remena, sat omogućuje korisniku da izrazi raspoloženje trenutka. Njegov identitet također je pojačan dvjema pločama s ugraviranom porukom koja se može odabrati prema osobnim željama. Odlučno razigran, prilagodljiv, pristupačan i dostupan u tri seta, Calvin Klein #mycalvins savršen je sat za modernu ženu.
Nudeći pametan niz kontrasta, kolekcije satova tumače retro-vintage notu, posebno izraženu za muškarce, kroz bratstvo Calvin Klein i Calvin Klein Squarely; a za žene s Calvinom Kleinom Offsite. Konačno, posebna je pozornost posvećena jačanju veze između satova i nakita, poput priče u samom središtu zbirke. Calvin Klein Statement i Calvin Klein Wavy savršeni su primjeri ovog kreativnog duha.